stickade tröjor och fina löv

nu erkänner jag, hösten är här och på ett sätt så gillar jag det. jag har aldrig varit ett fan av hösten men tanken på alla fina färgglada löv och alla stora, stickade tröjor gör mig så glad och inspirerad.
jag tror ändå att detta blir en bra höst, en höst med massa filmkvällar, deeptalks (kanske via datorn och vidare till Frankrike), lite gospel och såklart massvis av teater och "Oliver". det är superkul och jag inbillar mig att jag lär mig något nytt varje dag.

helgen som var väldigt planerad från början kastades om totalt och gav mig en underbar upplevelse av klassisk musik, nya människor och en helt underbar filmkväll med galna skratt och singstar. filmen lyckades vi välja tillslut efter sådär en kvart..

det har varit en bra söndag. rep, en ridtur i skogen och nu är det Notting Hill. tror faktiskt att det är en av mina favoritfilmer är helt kär i storyn och i Hugh Grant. han är ju helt underbar i dykarglasögon.
snart är det sovdags. måste bara kolla om det finns några jobb att söka..


Kommentarer
Postat av: pernilla

"I'm just a girl, standing in front of a boy, asking him to love her"



muumms!

2009-09-14 @ 17:19:24
URL: http://alskadittmonster.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0