kakdeg och lussebullar

jag är inte dum i huvudet bara en aning onormal men jag har hört att det är okej..
har haft en toppendag med massa fika och prat, man glömmer många men aldrig er.
vädret är ruggigt och idag när jag tog min powerwalk så snöade det till och med, lite tidigt kan jag tycka.
hoppas på en fin dag imorgon, iallafall utan regn så att jag ka rida en sväng i skogen utan att bli dyblöt.

det är november och nej jag har inte jultjuvstartat jag bara älskar lussebullar. det är väl okej, eller?
veckorna går så fort och om en månad får julkänslorna komma fram på riktigt, då får man baka dubbelt så mycket och det betyder att det finns dubbelt så mycket deg att äta upp. för det är ju faktiskt det godaste.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0