hjÄrta hatarsdag

veckan har varit grymt stressig och nu är det söndag och jag försöker pusta ut.
igår var det kärlekskonsert, det gick verkligen superbra för alla och det var riktigt kul.
efteråt så gick vi ut på stan och tog några glas, tack för trevligt sällskap mina underbara vänner..
det var alltså alla hjärtansdag igår, men det enda som utmärkte den var konserten. det var inte alla hatarsdag (även om jag och Nilla verkligen ville) och inte alla hjärtansdag. det var en underbar kväll!

jag bestämde innan att jag ska ha sovmorgon imorgon. sååå skönt ska det bli, för sen åker vi tidigt på tisdag.
varje gång jag tar upp resan får jag Ternheimkonserten i ryggen men just nu bryr jag mig inte. jag är i ett stort behov av lugn och ro och massor av sol.
dagen har gått till att packa och i morgon packar jag ner de sista sakerna sen bär det av.
gjorde en sak idag som jag nog inte tänkte över tillräckligt noga, fast kul kan det bli. jag sökte till uppsättningen av Cabaret. är ju kanske inte helt fel att sätta fart på artisteriet.


borta en vecka alltså, ta hand om er!
på återseende.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0