vår med studentkänslor

äntligen är det lov!
även om det är tänkt att jag ska plugga större delen av lovet så är det ju lov. man kan sova lite längre, gå i mjukiskläder hela dan och bara ta allt i sin egen takt.. det tänker jag göra från och med i morgon.

jag fick mail idag ifrån "Underhållningspatrullen", jag kom med i Oliver!
nu känns det som om lite av min framtid är planerad, nu ska jag bara hitta ett jobb också.. det kanske blir svårare.

tror inte det funkar att plugga på folkhögskola och vara med i musikalen samtidigt så jag får helt enkelt välja och det har jag ju i princip redan gjort..

annars, även om jag är trött så känns allt sjukt bra. det är som sagt lov, det är strålande solsken om dagarna och snart blir det road trip med Anna och Nilla. idag är det den 3 april och det är cirka två månader och en vecka kvar till bal och student.. känslorna är lite blandade. längtar klart till själva dan då man står där med mössan men vad händer sen då? var blir alla av? alla dem man vill behålla så nära.. 
antar att det är dags att ta vara på tiden som är kvar nu. låter som en klyscha men jag ska försöka ta en dag i taget, så får vi se vad som händer..


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej, fin och bra blogg!



// http://gaystyle.se

2009-04-03 @ 23:09:10
Postat av: pernilla

graaaattis!!!

2009-04-04 @ 19:51:26
URL: http://peerniilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0