en neon katt och dioder i hucklet

lov och allt som hör lov till, sova länge och umgås med vännerna till man inte orkar mer och bara tänka på sånt man vill göra. ikväll är jag grymt trött. veckan hittills har varit toppen och jag känner faktiskt att jag har gjort saker.
måndagen bjöd på inköp av studentklänning och en lååång runda med Patricia och Gaston., så mysigt. i tisdags gick Nilla och jag vilse i skogen kom hem efter tre timmar.. glimåkra är inte så litet ändå.
onsdagskvällen spenderades hos Jonas i stan där vi grillade och hade det mysigt. och idag har det varit fullt upp.. jag hann med att skriva klart psykologin som skulle varit inne för sådär fyra månader sen, Wiie! sen åkte vi in till stan för att hämta mina glasögon och sen vidare mot hässleholm. nu ikväll har jag äntligen fått åka Patricias "cabbe". det var underbart, längtar till sommaren.. det var ju lite kallt ändå.
så ja, det är mycket som har hänt och det lär väl inte sluta där. på lördag är det ju road trip och på måndag åker vi till malmö. sjukt efterlängtat lov som har visat sig vara toppen!

det är ju påsk också, även om jag glömmer det i all ledighet. men ja, jag är inte så förtjust i ägg och tycker det är onödigt att sätta upp massa pynt för bara några dagar. men nu när jag kom hem låg det ett påskägg på min säng, då blir man ju lite glad iallafall.
ska man tro på rykten så är det dags för Blåkulla nu.. det finns ju viss charm med påsken också...

"Det mesta är klart, badat katten i neon, satt lysdioder i hucklet,
fixar just nu hjullagren på kvasten, blir raketbränsle i år.
Om vi inte ses på Blåkulla så önskar jag dig en riktigt GLAD PÅSK!"

              
    röda glasögon gröna glasögon                                                                           


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0