KÖRKORT

Så länge som jag längtat efter detta, det är helt otroligt underbart att jag klarade det. Ja, äntligen får jag köra bilen helt själv utan att någon sitter i framsätet och säger hur jag ska göra. Fredagen blev verkligen "Körkort" efter att jag hade skrikit ut min lycka så bar det iväg till Eko med lillebror och Pernilla och det köptes munkar i massor. När vi sen kom till Vä fick pappa en härlig chock. När mamma sen kom hem skjutsade jag henne och broren till mormor i Sibbhult, själv fortsatte jag mot Glimåkra och Patricia. Tillbaka i Sibbult för att hämta familjen spelas Jason Mraz på högsta volym och jag kan säga att det har jag längtat efter, själv i en bil, hög volym och Jason Mraz.
Lördagen gick väldigt snabbt eftersom vi mesta dels låg på stranden och hade det gött. Dagen avslutades i Oppmanna av alla ställen, där vi grillade och åt min rosa prinsesstårta med bilar på.
Helgen avslutades med hopptävling i Knislinge och nu försöker jag få mig själv till att göra klart alla mina arbeten som inte är klara, jag lyckas inte så bra...

Detta är helt fantastiskt jag känner att allt slit  inte har  varit i onödan och det här är underbart. Tror faktiskt inte jag har mått så här bra på länge, detta känns som ett riktigt lyft. Nu ser jag framemot en härlig sommar och hoppas på samma lycka när den är slut.  


Kommentarer
Postat av: Zhara

Grattis! Det är helt underbart med körkort!

2008-05-11 @ 21:33:00
URL: http://zharaf.blogg.se
Postat av: Yer captain

grattis, du har kommit längr eän vad jag har gjort fast jag är 10 år äldre!

2008-05-11 @ 21:40:05
URL: http://nekromongo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0