Kl 19.00 på teatern!

Igår hade vi premiär på teatern :) det gick skitbra och jag är riktigt nöjd..visst det finns alltid saker som kunde ha gjorts bättre men jag tyckte allt va sjukt bra, höll på att skratta ihjäl mig i en scen.. Ville är ju så grymt rolig ibland.

Nu sitter jag hos pappa, är barnvakt nu på förmiddagen åt en sovande Wille. Börjar vid halv ett sen hoppas dagen går grymt fort för jag vill stå på teatern nu genast. Jag trivs så jäkla bra där, just nu kvittar det att jag inte fick en av de roller jag bad om för jag är så otroligt glad att jag får göra detta :) det som jag trodde att jag skulle ångra så mycket har nu blivit till en sjukt bra föreställning och jag ångrar mig absolut inte. Vi har alltså föreställning Idag kl 19.00 på teatern, (30kr). Alla borde vara där och se alla duktiga tvåor...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0