Fyfabian...

...ja, det kan man lugnt säga. Sjukt skönt med lov men så blir jag sjuk, det tycker jag är grymt taskigt. Har haft två väldigt sega dagar, har spenderat förmiddagarna åt körkortsplugg och körning och eftermiddagarna åt läsning i min engelskbok, som i och för sig är väldigt bra :) Hade ork att gå på stan en sväng, käkade lunch med pappa på Rosegarden, väldigt härligt. Blev lite lycklig när jag såg att Fredrika Stahl skulle komma till K-stad, och insåg att jag bara måste gå på den konserten om jag så ska sitta där helt ensam, tror att det kan bli riktigt bra :)
I morgon har jag sovmorgon det ska bli väldigt skönt, sen bär det än en gång av till körskolan känns som om jag inte gör annat än att plugga. Okej det va kanske inte riktigt sant, Gilmore Girls sänds en gång om dan och då måste man ju bara titta fast det är repriser.. men reklamerna utnyttjas väl, då är det läsning som gäller.

I morgon ska Elinor firas med dunder och brak, det ska bli väldigt trevligt faktiskt.. Hoppas jag pallar nu trots att jag är sjuk bara. Annars får jag väl låna hennes säng om inget annat :)

Nej, nu är det snart Grey 's Anatomy sen efter det så blir det nog sängen.

Är bara tvungen att säga att jag så nedrans trött på snön! Så nu va det också sagt..


Kommentarer
Postat av: Anonym

...Jag är 100% på att du inte kommer att sitta ensam til Fredrika Stahl kOncert!

2008-03-26 @ 23:50:16
URL: http://paick.blogg.se
Postat av: Anonym

gratis på dagen - kvinna...

2008-04-20 @ 17:51:18
URL: http://paick.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0