Aching to pupate

Försov mig imorse, skulle varit i aulan kl 8.00 men jag vaknade 7.54 så det blev inte riktigt som jag hade tänkt mig, men jag missade nog inte så mycket.. Jag och Nilla träffade Karin, den nya tjejen i vår klass, hon verkar trevlig.. Så den konstiga dagen till ära fick vi visa henne skolans område.
Vi fick i allafall massa information om projektarbetena som vi ska ha i trean, hoppas man kan komma på något bra, jag har knappt några idéer alls och det känns lite trist. Hade ju varit kul att jobba med någon annan och gjort något skoj. Fick gå hem tidigt från skolan så jag satte mig vid datorn och lyssnade på musik och pluggade körkortsteori, gjorde ett test på datorn och insåg att jag måste plugga på påsklovet.
Imorn så börjar vi repa scmu och det ska bli lite lätt småkul, får väl se vad det leder till, hoppas på att det kommer bli bra.. Fattar inte riktigt hur vi ska sätta allt på tre dar men det löser väl sig det också.

Annars så har helgen spenderats i Glimåkra hos en av de bästa jag vet, Patricia min ängel<3
Det var väldigt härligt där, känner mig alltid bra omhändertagen. Det som inte har med Patricia att göra denna helgen är inte värt att ta upp..

Nu ska jag nog ta och sätta mig en stund vid teven, glöm nu inte att vi har föreställningar nästa vecka, Be There!

Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0