The day before..

Imorgon slutar jag skolan, jag borde vara jätteglad men nej det är jag faktiskt inte. Jag är lättad eftersom jag inte behöver plugga och gå på massa lektioner men det ska ändå bli tråkigt att sluta nu.
Har övat till avslutningen hela dagen idag så jag är grymt trött nu. Halsen har knappt hängt med så vi får väl se om jag har nån röst i morgon.
Det va karneval igår, gick i sambatåget för andra året i rad sen nästa år är det dags för oss. Det ska bli så sjukt härligt! Längtar grymt mycket till trean, då ska det bli ändring på torpet ^^
Åker till Laholm med några från klassen på fredag det kommer antagligen bli väldigt skönt och mysigt.
Kanske kan bli ett bra sommarlov ändå, känns dock inte som det nu... Börjar jobba på måndag också, jäkla massa jag ska göra egentligen, jobbet ska bli kul i alla fall.

Har inget kul att hitta på i morgon kväll heller.. drygt värre! Men det ordnar väl sig de också, får va hemma och kränga kladdkaka eller nåt. Kanske åka till Östra Göinge och hälsa på folk..

Nu ska jag iaf äta kladdkakan som jag precis bakade :)

Varför känner jag mig så ensam när jag är bland så många jag älskar?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0