Skrattkammarön

Nu har det roliga bara börjat och mer ska det bli... denna veckan började jag på Barnens Salonger och nu efter fyra dagar vill jag bara ha mera. Det är ett av de roligaste jobben jag någnsin haft och jag är grymt tacksam att jag får var med. Nu hoppas jag på att det roliga håller i sig bara. Jag har träffat massor av nya människor och lärt mig mycket på dessa dagarna och längtar verkligen till K-dagarna.

Ja, nu är jag rätt nöjd med saker och ting. I söndes flyttade jag till Hanaskog för att passa katter och hus, det har varit lite ensamt men även väldigt skönt. Pernilla var och hälsade på i tisdes och det blev muffins med mumsig glasyr på, väldigt trevligt. Annars har det inte hänt så mycket, Hanaskog är ingen händelserik by så jag är rätt glad att jag flyttar hem i morgon, men jag tror att jag kommer sakna katterna lite. 
Imorgon blir det antagligen lite party med Patricia och på lördag hoppas jag på överraskningar. 
Känns som sommaren går fort tre veckor är alldeles för mycket, vi slutade ju precis. Jag hoppas i alla fall på en trevlig, mysig och fartfylld sommar och inte vet jag, någon gång kanske jag får det jag önskar mig :)

En stor bamsekram! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0