Midsommar

Jag är verkligen jättetrött idag, kanske kan vara för att jag och Patricia körde bil hela natten :) Pappa kom nyss in till mig och sa " Emma om du vill åka till nån av dina vänner så är det bara att säga till så får du låna bilen". Han är så otroligt gullig, han har kanske märkt att jag har varit väldigt trött och nere idag. Dagen har annars gått åt till att äta, först sill och potatis sen jordgubbar, sen åt vi tårta och så var det meningen att vi skulle grilla också men det tar vi imorgon istället..
Känns som om jag rullar fram. Så åter till min gulliga pappa och vad han sa, jag skulle så gärna vilja sticka här ifrån ett tag men sen är jag ju så grymt trött. Så vad ska jag göra? Jo jag tar nog och sms:ar Patricia och hör vad hon gör och om hon inte har tid med mig så stannar jag antagligen hemma, fast egentligen hade jag nog gärna tagit emot inbjudan om att åka till Osby... men det vågar jag nog inte. Jaja, jag skyller ingen annan än mig själv men det känns rätt sent att komma nu och vad förväntas av mig sen när jag väl är där då? Ahh.. jag blir tokig på mig själv och allting, varför kan ingenting vara enkelt och bara flyta på nån gång... 

Nu ska jag försöka ta mig i skinnet och göra något.. vet inte vad men nåt blir det!
Hoppas alla har en bra midsommar, nästa vecka börjar repandet av Barnens salonger sen är det snart Kristianstaddagarna, missa inte det!

Kommentarer
Postat av: pernilla

nejnej missa inte kristianstaddagarna eftersom vi ska spela där den 7 juli! yeah!

2008-06-24 @ 01:03:12
URL: http://peerniilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0