It's our god forsaken right to be loved!

Kl 06.45 steg jag upp för att gå till jobbet 07.15 att baka kakor och dela med sig av sina knasiga upplevelser med de andra på bageriet är härligt men efter de här fyra dagarna börjar jag längta till något annat.
Efter jobbet tittade jag lite på "Stolthet och fördom" bästa serien någonsin, sen gick jag upp på stan för att träffa Emma och Konrad. Det blev en mysig fika på Darins och trevligt sällskap på bion, " Brudens bäste man" en mycket bra film :)

Nu ikväll tog jag en lång promenad i min nystickade "Pippitröja" och ja nu tror ni kanske att jag har en tröja med Pippi på eller nåt men, nej! En sån där tröja som Pippi har i filmen när det är jul, en vit stickad tröja med blåa och röda ränder på, en sån är det!  
Jag märkte iallafall att jag kanske inte uppskattar Kristianstad så mycket som jag borde, men när solen håller på att gå ner och man går längs vattnet i hamnen så är Kristianstad himla vackert. Det var riktigt skönt att gå för sig själv och bara tänka... det fick mig att inse att jag inte kan skjuta upp saker längre, om jag vill något får jag baskemej ta tag i det!

Snart ska jag sova, imorn är det veckans sista arbetsdag. Skönt värre! Mina fötter pallar inte mer nu ^^
Sov så gott och ha det riktigt fint, dröm om nåt vackert för det tänker jag göra :)

Citatet är ifrån Jason Mraz låt " I'm Yours " och jag var bara tvungen att ha med det för det betyder så mycket, det sägerallt om hur allt ska vara. <3 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0