Take me to the water

Känner mig lite lätt små lycklig idag, egentligen vet jag nog inte riktigt varför... Vaknade vid 9.40 av en liten krabat som vägrade vara tyst. Pappa påminde mig om att jag hade somnat med boken i handen inatt, det hade tydligen varit tänt rätt länge på mitt rum saken va att jag kommer inte ihåg att jag släckte sen :S  Jaja, nu har jag läst ut boken i allafall och det känns väldigt bra. En bok som jag starkt rekommenderar " Stenhuggaren" av Camilla Läckberg.
Sitter och väntar lite på att tiden ska gå fort så att jag kan få åka och repa lite Gospel. Det är kanske anledningen till att jag känner mig lite lycklig. Det ska bli grymt kul i allafall, kompet kommer ju också idag och jag hoppas att prästen ska sjunga. Han är så grym! Repar väl till 18.00 så jag hoppas jag hinner köra lite ikväll.
Längtar lite efter Nilla också, kanske dumt att säga så vi träffades ju faktiskt i fredags men det känns som om hon är lite av min andra halva (den bättre och roligare dock). Känns som om vi kan prata om verkligen allt och hon tycker ungefär likadant som jag, det är så härligt. Sen har vi ju rätt mycket gemensamt framför allt musiken då.

Nej nu ska jag ta och duscha lite..
Och jag vet nästan att Nilla kommer läsa detta så småningom och ja Nilla, jag menar verkligen detta!

Puss å Kram

Kommentarer
Postat av: pernilla

aaaw! underbara du

2008-01-20 @ 19:17:14
URL: http://peerniilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0