Den Fjortonde

Nu är klockan 15.50 och jag sitter i köket hos pappa. Jag brukar ju inte vara här på vardagar men idag gör jag ett undantag eftersom min lillebror fyller år. Ja, Wille blir 1år idag.

Va i skolan redan vid 8.00 idag, repade med ensemblen för konserten vi ska ha om två veckor det gick rätt så bra faktiskt. Svenskan gick ok, vi skrev limrickar och det var riktigt skönt att Katarina var tillbaka. Hade bara två lektioner idag men matten är knappt värd att nämna så det skiter jag i... Jag och Nilla gjorde lite på svenskaarbetet också så nu har jag gjort klart min del =) Wille kom precis hem från sin första dag på dagis och han strålar som en sol. Eftersom detta har varit en väldigt bra dag så har jag inget att klaga på just nu. Att ligga på golvet och kräla, smälla ballonger och flyga flygplan med Wille är det jag kommer ägna mig åt resten av kvällen, tror nog att det kommer att slinka ner lite pannkakor och tårta också. =)

Puss å kram


Kommentarer
Postat av: pernilla

con grats wille!

2008-01-16 @ 22:05:47
URL: http://peerniilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0