Vår!

Idag har det varit vår för hela slanten och då blir man väldigt lycklig!
Började i förmiddags med att läsa och skriva lite på mitt historiaarbete men jag tröttnade väldigt snabbt. Tog en runda upp på stan i vårsolen, väldigt najs! Hyrde en film som jag hade tänkt se också, man får ju passa på när det är lov :) Gav mig ut på en cykeltur i det fina vädret och tog förstås med kameran. Rundan blev bara längre och längre och det slutade med att jag cyklade runt halv Kristianstad, så skönt att ha en cykel igen :)
För er alla som tycker att det är väldigt intressant att veta vad jag har gjort idag så har jag varit flitig med mitt sjungande så Lotta kan då inte klaga på mig sen i alla fall.
Ja som sagt, idag har det varit en väldigt bra dag och solen gör mig lycklig. I morse va jag dock en aning trött Louises fest tog väl musten ur mig kan jag tro.
Hoppas denna veckan går väldigt långsamt, lov är det bästa och jag behöver verkligen det. Fast jag vill att det ska vara onsdag genast så att jag får åka till Lund med Nilla. :)
Äta lite kanske man borde göra också..

Jag har förresten läst ut boken! :D

Vår!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

yeah! då kanske jag får tillbaka den idag då =)

2008-02-20 @ 02:03:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0