Utter i Bävernylon

Idag har det varit en knasig dag tycker jag.. Fast det är nog bara jag som är knasig antagligen. Sånglektionen gick verkligen jättebra och gitarren också så jag har ingenting att klaga på. Det är härligt med vänner som verkligen plankar hur man skrattar eller? Jo mina vänner gör faktiskt det, de har kommit fram till att jag skrattar i skalor.. De är då för roliga :)
Fick en skiva av Pär med es-konserten på och för en gångs skull är jag lite nöjd med mig själv :)
Nu ikväll har jag skrivit en sida till på mitt historiearbete och jag har nog också kommit fram till lite slutsatser, det känns väldigt bra.
Känner mig allmänt glad och positiv nu och lite lycklig också tror jag :) I morgon ska jag fika på stan med en underbar vän och det gör mig också väldigt glad. Helgen är också lite planerad nu, tjejkväll och hopptävling kan det bli bättre.. Det som drar ner humöret lite är väl att vi har konsert nästa vecka och jag kan inte min låt som jag har blivit tilldelad att sjunga. Verkligen en bra låt men det är ju inte kul för fem öre :S usch nej, hoppas det löser sig i morgon så att konserten blir lite bra iaf :)
Nu ska jag nog ta och gå och lägga mig, läsa lite och sova.

Puss å massa kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0