"Life is wonderful"

Torsdag idag, ska snart iväg och träna. Hela eftermiddagen har gått och jag har inte gjort något vettigt alls... känns lite trist faktiskt, jag borde ha pluggat både teori och historia. Ja, jag traggar om den här historian hela tiden och jag gör inget åt saken, antagligen kommer jag väl sitta nästa torsdag och skriva så fingrarna blöder eller nåt. Just nu känner jag ingen som helst lust att göra det, ja och hur skulle man då kunna ha lust med att skriva ett arbete på ca 10 sidor. Jo, i vanliga fall hade jag nog tyckt att det hade varit roligare, att sitta och fundera och analysera det kan jag ju i vanliga fall men just nu är det bara stopp i hela huvudet :S
Så jag sätter mig vid tv:n eller datorn och nåt annat, typ sätter på musik så att jag ändå inte kan koncentrera mig på arbetet. Nej, jag tror att det blir massa historia nästa vecka istället.
Massa musik har det blivit i allafall och jag har nu massor av låtar som jag vill sjunga, ska bara hitta folk som vill spela också.
Hade körlektion innan idag också, det gick väldigt bra. Det va tur att körläraren inte satt i vår bil igår när jag körde med mamma, då hade hon nog inte varit så positiv idag. Igår va det ju trots allt bara två månader tills jag fyller 18år JIPPI!!! då ska jag bannemej ha körkortet också!

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0