En Pippipyjamas Med Prickar På

Idag har vi haft kalas för min store lillebror och det va väldigt trevligt fram till att vi skulle titta på melodifestivalen, eller jag kanske ska säga fram till man fick veta vilka som gick vidare till final. Egentligen så förstår jag inte varför jag tittade på den men det går väl inte att bara strunta i den antar jag när alla andra runt omkring ska se den... Som vanligt så var där några låtar som va sjukt dåliga och någon som var bra. Tror ni då att den låten som jag tyckte va bra gick vidare?! Nej precis, så glada ska vi inte vara.. Usch och fy! Nej jag ska nog strunta i detta... Förra veckan hade jag ju i allafall lite trevligt sällskap som hjälpte till att kritisera just melodifestivalen, det gillar vi :)
När hela cirkusen va slut tittade jag i allafall på en väldigt bra film, Den bästa av mödrar, sorglig men väldigt bra.

Just nu känner jag mig väldigt trött men jag vill egentligen inte gå och lägga mig.. Tänker rätt mycket på Louises fest förra lördagen, den var väldigt trevlig och som sagt var, där var väldigt trevligt sällskap.
Usch och Fy. Tänk om man skulle gå och bli kär nu så där lite snabbt, typ vid första ögonkastet. Det hade i och för sig varit lite trevligt om det går åt rätt håll. Nilla har ju faktiskt godkänt och då kanske lyckan kommer..
Hoppas att turen står på min sida denna gången hade ju varit härligt att få sitta på svävande moln för en gångs skull.

Nu ska jag försöka sova lite, har jag tur drömmer jag om nåt sött.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0