Alla <3 (hatars) dag

Idag är det då torsdagen den 14 februari, igår hade vi es-konsert och gospel och i morgon fyller Emma 19 och Kimmie 18. Ja, jag gör då allt för att inte tänka på att jag sitter ensam på alla hjärtans dag. Fast jag ska erkänna att dagen inte har varit helt misslyckad, jag överraskade Pernilla med lite dödskallegodis eftersom Alla Hatars Dag går ut på det (dödskallar då alltså). Jag köpte en väldigt bra skiva och sen var jag ute och åt med min kära mor. Så jag har haft det helt ok ändå, det är bara nu ikväll jag tänker lite på att jag inte hade behövt vara ensam..
En tår föll precis, kanske inte just för att jag är ensam utan för att jag kom på vad jag verkligen saknar. Innan fanns det saker som jag älskade över allt annat och inte kunnat leva utan innan har jag nu helt plötsligt bara lagt bakom mig... helt sjukt egentligen :(
Jaja, jag ska träffa lite gamla kompisar i helgen och det ska bli trevligt!
Usch, jag glömde ju ett av problemen.. vi ska ju välja kurser i morgon och det är ju lite osäkert, fattar inte hur de kan ha varit så dumma så de har alla de teoretiska på ett ställe och de andra på ett annat. Fattar mig inte alls på detta men det löser väl sig, sa gubben som sket i vasken.
Nej nu ska jag lägga resten av denna otroligt trevliga kväll på att läsa lite i en av de bästa böckerna jag läst :)

Go' natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0